... αρκεί να σπάσουμε την πολιορκία της ΣΤΙΓΜΗΣ! ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Καλά να πάθεις! Καλά να πάθεις!

Το "μα πού να πάω;" το έχω πει πολλές φορές στη ζωή μου, όπως και το "ακόμα ζω!"
Η Χαρούλα Αλεξίου στο "μεγάλωσα" λέει τραγουδιστά:
" Καλά να πάθεις! Καλά να πάθεις!" κι εγώ, αν και έφτασα 50, δεν έβαλα ακόμα μυαλό.
Σήμερα, δηλαδή χθες, δηλαδή τ' Άι-Γιαννιού, που ούτε στους 45 Γιάννηδες δεν πρόλαβα να ευχηθώ, τ' άκουσα πολλές φορές:
"Καλά να πάθεις! Καλά να πάθεις!"
Όταν το ακούς όμως απ' τους άλλους, πονάει πολύ!
Το είπα κι εγώ στον εαυτό μου πολλές φορές σήμερα, δηλαδή ΧΤΕΣ, αλλά ήτανε γλυκό...
Άλλο να το λες εσύ στον εαυτό σου...
Έχει διαφορά...
Κι όμως, ξέρω πως, αν τα πράγματα ήταν αλλιώς, αν ήταν όλα διαφορετικά και σωστά, όχι από μένα, αλλά απ' τους άλλους (πάντα γι' άλλους μιλάμε), δεν θα το πάθαινα.
Τώρα όμως έγινε, κι αυτό δεν αλλάζει.