... αρκεί να σπάσουμε την πολιορκία της ΣΤΙΓΜΗΣ! ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Η χαρά του φίλου

Χθες χάρηκα πολύ με την χαρά ενός φίλου!
Χάρηκα μαζί του γιατί πραγματοποιήθηκε ένα όνειρό του, γιατί δικαιώθηκαν οι προσπάθειές του, γιατί με θυμήθηκε και μου εμπιστεύτηκε την χαρά του!
Χαίρομαι πραγματικά για τις χαρές και τις επιτυχίες όλων των ανθρώπων, πόσο μάλλον των γνωστών ή φίλων μου, που ξέρω από κοντά πόσο κόπιασαν γι' αυτές!
Ποτέ μου δεν ζήλεψα (με την έννοια της κακίας) κανέναν και πάντα προσπαθώ να εμψυχώνω τους άλλους και να προσπαθώ κι εγώ να πετύχω τα δικά μου όνειρα, δουλεύοντας ακόμα πιο πολύ γι' αυτά!

Αξίζεις πολλά, φίλε μου, στο είπα απ' την αρχή! Είμαι πολύ υπερήφανη για σένα και τους συνεργάτες σου... και εύχομαι στη ζωή σας, πάντα να ξεπερνάτε όλα τα εμπόδια που θα παρουσιάζονται μπροστά σας!
Τα διαμάντια όπου κι αν τα κρύψεις, πάντα θα γυαλίζουν!

Προχώρα μπροστά λοιπόν, αγαπημένε μου φίλε κι εγώ εδώ είμαι μαζί σου για το χειροκρότημα! Το μπορείς και το αξίζεις!

Το τραγουδάκι που βρήκα, έχει την έννοια της αξίας σου, στα μεράκια σου!

Μη σταματάς! Συνέχισε!

Απ' το τραγουδάκι δεν πιάνονται τα άλλα λόγια! Δεν μπορούσα να κόψω το βιντεάκι στη μέση! Άκου "φύγε" και τα προσωπικά μου!(Τώρα το άκουσα ολόκληρο!)